PREDVIANOČNÝ BLACK WEEK SO ZLAVOU 50% NA VŠE SO ZLAVOVÝM KÓDOM BW50 | NAVÍC DARČEK K VYBRANÝM PRODUKTŮM

Reklamácia a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Vrátenie zaslaného alebo odobratého tovaru bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky je možné v súlade so Zákonom 367 / 2000Sb (§ 53 ods. 7 OZ), platným reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami.

  • Tovar nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený a kompletný. Odporúčame k zásielke priložiť stručný sprievodný list s adresou odosielateľa, číslom objednávky a faktúry a číslom bankovného účtu pre vrácení peňazí
  • Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku. V opačnom prípade takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Z hygienických dôvodov nie je možné takto vrátiť tovar zo sekcie "Ochranné pomôcky"


Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru a žiadosti o odstúpení od Zmluvy, zašleme finančný obnos za tovar prevodom na účet zákazníka a to najneskôr do 30 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Stylpo s.r.o.,

Olomoucká 1005/166, Brno, 627 00

Reklamácia

V případě výskytu vady zboží v záruční době je postup následovný. Můžete využít dvě varianty, jak nám zboží zpět zaslat. Buď běžnou cestou jako je pošta nebo kurýr. Anebo přes Zásilkovnu. 

Postup pri zaslaní tovaru cez Zásielkovňu:

  • tovar poriadne zabaľte ako balík
  • do balíčka vložte informácie o nákupe (ideálne faktúru) a informácie k reklamácii (dôvod reklamácie, číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí)
  • vyberte si najbližšiu pobočku Zásilkovna, ich zoznam nalezente tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky
  • na prepážke uveďte číselný kód "94362776"
  • dostanete potvrdenie o prijatie balíčka a odovzdáte ho obsluhe
  • nemusíte nič platiť a Zásilkovna vás bude informovať aj o doručení balíčka nám

Postup při zaslání zboží přes poštu nebo kurýra

  • tovar poriadne zabaľte ako balík
  • do balíčka vložte informácie o nákupe (ideálne faktúru) a informácie k reklamácii (dôvod reklamácie, číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí)
  • akonáhle bám balík dorazí a spracujeme ho, tak vás budeme informovať emailom
  • adresa pre reklamáciu tovaru cez poštu alebo kuriéra:

Stylpo s.r.o.,

Olomoucká 1005/166, Brno, 627 00


Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť reklamovaný tovar (odporúčame dodať aj doklad o kúpe tovaru). Kupujúci je povinný uviesť o akú chybu sa jedná a ako sa chyba prejavuje.


Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní od dátumu prijatia reklamácie.